pondělí 20. července 2015

Co takhle zkusit to znovu

Poslední článek se tu objevil 10. května 2015.. Je to dlouhá doba a je na čase s tím něco udělat.
Prázdniny jsou v plném proudu, doufám, že si je užíváte lépe než já, tím pádem mám spoustu času dělat to co mě baví. 
Vzhledem k tomu, že momentálně je noc, nemůžu spát a nemám co dělat. Tedy mám, koukám tu na svého crushe a teču, ale to jde mimo tenhle článek.
Povím Vám jak asi vypadají mé prázdninové dny a pokud jste si mysleli, že jste líní. Po tomhle článku se budete cítit jako nejpilnější lidé na této zemi. Slibuju.

Většinou vstanu kolem 12:00, tudíž, snídám oběd. 
Nikdo není dokonalý, kvůli mé kůžičce nemůžu na sluníčko, takže si to hovím v klídku doma. Na pána :-). Čtu si knížky, hraji dementní hry. Zkrátka zabíjím čas. 
Kolem 18:00 až 20:00 hodím sprchu a jde se ven, protože sluníčko zalezlo a já konečně můžu na vzduch. Jelikož nemám kamarády (no dobře nebudu přehánět možná nějakou tu kamarádku přeci jen mám), procházím se jen tak a přemýšlím za doprovodu hudby. 
Třeba včera mi pěkně pršelo. Absolutně zbožňuji procházky v dešti. Pokud si tedy zrovna neumyji a nevysuším hlavu, to dokáže člověka slušně namíchnout. 
Kolem 22:00 se vracím domů. Křiknu na mamču, že jsem doma a projíždím Twitter. 
No a 3:00 až 4:00 končí můj skvělý den. Usínám.
Kdo by to čekal, probudím se znovu na oběd a tento kolotoč se opakuje 7 dní v týdnu. Zábavné :-).

Celkem mě to psaní znavilo. Tak se mějte krásně. 




S největší láskou, Šestka.
xoxo

2 komentáře:

  1. Cas na to si precist i ostatni tve clanky:)
    Ja to tak mam skoro jak ty 5x tydne..a ja vlastne treba jeste vstavam pozdeji :D proste hodne lidi jezdi nekam pryc ale ja jsem na pohodu doma a lezim s knizkou a spolecnikem twitterem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je to asi nejlepší :-DI když ja osobně si prostě příjdu jako největší lenoch a pak se cítím špatně :-D (Mimochodem gratuluji, vyhrála jsi nad blogspotem!)

      Vymazat

Díky moc za všechny komentáře :-).