pondělí 20. července 2015

Jak zabít manžela a další šikovné tipy pro domácnost

Tak Vás zase vítám na mém blogu, kde se můžete dozvídat o mém nevyzpytatelném životě, ale později asi i jiných různých věcech. 
Dnes chci připomenout knihu jak zabít manžela. Čtení spíše asi pro trošku starší lidi než jsem já, ale i tak mě ta kniha neskutečně bavila.
Jelikož mě tak hrozně moc bavila, nebyla jsem schopná dočíst poslední kapitolu, prostě tu knihu nechci dočíst, nechci aby to skončilo. Takže jsem se zasekla a skončila jsem dvě strany před koncem. Prostě nemůžu dál.
Každopádně vám chci asi trošku povědět o čem to zhruba je.

Je to o ženě, jmenuje se Cassie, která vypráví příběh a myslí si, že je všechno v naprostém pořádku. 

Dále tu máme její dvě kamarádky. Jednu (Jazz), tedy ne jen jednu, ale tady to všechno začne. Její muž ji podvádí, spolu s Cassie ho sledují.
Později Jazz přenáší všechen svůj vztek na svoje kamarádky, kterým se snaží namluvit, že je jejich muži také podvádí, protože muži takoví podle ní jsou. Se svým mužem však nadále přežívá, ale též ho podvádí. Dokonce ho Jazz podvedla se synem Cassie..
Asi bych neměla zapomenout na to, že Jazz je ve vězení kvůli podezření vraždy svého manžela.

I když konec už vím psát ho sem nebudu, kdyby jste si náhodou knihu chtěli přečíst sami..

Tak budeme pokračovat.

Cassie začne připadat, že v jejím životě s jejím manželem je také něco v nepořádku, později i on ji začně podvádět.

A nakonec tu máme Hannah. Ta si až do konce myslí, že její muž je jediný normální. Opak je pravdou, často jí říkával, že nechce děti. Hannah byla bohatá, mohla si dovolit co chtěla, teoreticky svého manžela živila. Nakonec zjistila, že její muž ji opravdu využíval jen pro peníze a měl děti s jinou ženou. 

Upřímně, je to asi takové shrnutí co si pamatuji, je to celkem doba co jsem ji četla, ale i tak, prostě stojí za zmínku.
Kniha mě tak neskutečně bavila hlavně kvůli humoru, který se v ní často skrývá. I na to jak je tato kniha v podstatě spíše smutná.
Také mi udělala takový horší obrázek na muže, od té doby jsem dost skeptická vůči mužům.
Snad se to zas srovná.

Sice kniha vypadá jako obyčejná kniha, kde každý podvádí každého, ale myslím, že tak to zní jen ode mě. 
První strana je ovšem věnována orgasmu Cassie, který ztratila, takže celkem zajímavý začátek což mě zaujalo.

Doufám, že Vás dnešní článek aspoň trochu bavil, nevěděla jsem co psát tak jsem zkusila tohle, knihu stoprocentně doporučuji už jenom kvůli té první stránce!

Mějte se krásně.

S největší láskou, Šestka.
xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky moc za všechny komentáře :-).