pátek 14. srpna 2015

5 oblíbených 'instagramerů'

Zdravím, vítám tě na mém blogu. Dnes tu mám pár typů, pokud nevíte koho sledovat na IG. Mně osobně se to třeba stává, když chci sledovat někoho dobrého aby to stálo za to, ale za Boha nemůžu na nikoho přijít. Tak třeba vám tímto článkem pomůžu jestli hledáte někoho na 'follownutí'.

1. luanna90


Takže první je tu Lua. Je to oblíbená instagramerka mé kamarádky, která mi ji ukázala a musím říct. Sledování jejího IG fakt nelituji. Přidává často krásné fotky, ať už sebe nebo různých míst, věcí, oblečení. A je strašně krásná. Určitě mrkněte na její fotky třeba se Vám zalíbí jako mně.

2. giuliotolli


Giulio, ani nevím jak jsem na něj narazila. Nějakou náhodou asi, ale též toho nelituji. Úžasná podívaná na krásné, velmi kvalitní fotky.

3. justy.brazdilova


Instagram asi vcelku obyčejné Češky s neobyčejně pěknými fotkami, myslím, že tento instagram taky stojí za zmínku. Pro mě jeden z oblíbených

4. terezakrckova


Další obyčejně neobyčejná Češka, tentokrát moje kamarádka, která mi poradila 1.
Přidává fakt pěkné fotky, takže si myslím, že se tam také můžete podívat. Aspoň momentálně patří mezi mé oblíbené instagramery.

5. aliencreature


A poslední tu pro Vás mám tuhle instagramerku. Líbí se mi její styl. Podobá se mé první oblíbené, také fotí sebe a různé věci.

Snad pro Vás byl tento článek trošku užitečný, nebo se Vám aspoň trochu líbil.
Jací jsou Vaši oblíbení instagrameři?


Loučím se, s největší láskou, Šestka.
xoxo

11 komentářů:

  1. Někteří vypadají zajímavě. Díky za tip :)
    Já nejčastěji sleduji stránky s malbami a kresbami (např. creativempire, arts_help,...). Také stránky s recepty (např. fit.recepty) a s fotkami (např. worlderlust)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip! Určitě začnu sledovat:)
    Jinak já sleduji stránky jak už s kreslením, tak i s nápady na vaření (a to nevařím:D), nápady na místa po světě a nebo třeba i to oblečení, zbytek jsou kamarádi a celebrity

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem za tip, tieto instagramerky ešte nepoznám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kouknu se na ně. Já asi svého oblíbence nemám, nejraději mám fotky mých přátel, kdy vím, že je všechno reálné a ne nastrojené :P
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem velký milovník instagramu! :D Ráda vyhledávam nové zajímavé lidi, takže super článek! ^^

    everythingononepaper.blogspot.com
    - probíhá i GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-), taky sem si instagram poslední dobou oblíbila :-).

      Vymazat
  6. hezké :--)) chtělo by to článek o tvém vyvoleném ať se taky něco dovím když mi nic už neříkáš:-))<3

    OdpovědětVymazat

Díky moc za všechny komentáře :-).