pondělí 10. srpna 2015

EMOJI TAG

Nazdárek, nedávno jsem si všimla tohohle tagu, který jsem četla na blogu Péti a Káji a hned potom na blogu Michelle, ma belle. I když mě nikdo nezatagoval, rozhodla jsem se to napsat, protože se mi to hrozně zalíbilo.



Emoji Tag je o tom, že vyberete několik smajlíků (Emoji). Vybíráte podle toho, které Vás vystihují nebo, které často používáte a zkrátka k nim máte nějaký vztah. 

Takže tyhle opičky, nejen, že je píšu snad za každou větou v chatu, ale tak trochu mě i vystihují. Hlavně ta prostřední. ráda se schovávám, když si zakryji oči hned se cítím bezpečněji a mám pocit jako by mě taky nikdo neviděl. Taky na fotkách se často objevuji se zakrytým obličejem. i když teď už moc ne, spíš se radši nefotím vůbec.


Další Emoji, který je u mě dost používaný. Takhle nějak v reálném životě sprásknu ruce koukám na nebe a něco si mumlám pod nosem. Teď ho často používám doma, když vidím na sociálních sítích něco co bych radši neviděla.

Poslední dobou můj další často používaný Emoji. Používám ho, když chci naznačit, že v tom nemám prsty. Stejně jako v mém obyčejném životě. Nikdy v ničem nemám prsty. 

 Dalším častým smajlíkem/Emoji, navážu na ten minulý Emoji. (To je zase věta..) Nikdy v ničem nemám prsty, jsem andílek. Upřímně, když se něco pokazí, vždycky, ale vždycky za to můžu já. Ale to je detail a nebudeme to dál rozebírat.

A poslední smajlíci, které jsem si vybrala jsou tito dva. Hrozně se rozčiluji, nebo jsem naprosto v takovém stavu jako druhý Emoji, když mi něco nejde nebo například, když nevím co napsat za článek.

Samozřejmě je spousta dalších smajlíků, kteří by mě vystihovali v určitých situacích, ale to bych tu byla nadlouho a rozhodla jsem se vybrat jen tyhle.
Doufám, že se článek líbil.
Chtěla bych zatagovat Verču a mou nejlepší skoro fakt ségru Kačku. A všechny ostatní blogery/blogery, kterým se tenhle tag bude líbít jako mně.
Co Vy? Jaké Emoji vystihují Vás?
S největší láskou, Šestka.
xoxo


7 komentářů:

  1. Jako vždy, skvělý článek:D a díky, že jsi mě zatagovala, fakt dík:D

    OdpovědětVymazat
  2. já nejvíce používám smajlíka, který brečí smíchy:D a moc se mi líbí ty opičky:D
    Verranda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně osobně se přestal brečící smíchy líbit ani nevím proč :-D.

      Vymazat
  3. Tie opičky sú roztomilé, tiež ich často používam. :) Akurát rozmýšľam, že tie moje nemajú také pekné kvetinové čelenky.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty moje taky bohužel ne, ale sem jsem je musela dát s čelenkami :-D.

      Vymazat
  4. Co se týče těch bezva opiček, tak nejvíce se ke mně hodí ta třetí. K daným věcem se radši nevyjadřuju, do ničeho se necpu a radši mlčím. Skvělý článek :)
    Michelle, ma belle
    Run & Hide

    OdpovědětVymazat

Díky moc za všechny komentáře :-).