neděle 9. srpna 2015

Šestka fantazíruje a přemýšlí #2

Zdravím všechny! Máme tu další článek Šestka fantazíruje a přemýšlí. Tentokrát se zaměřím na něco trošku jiného, zkrátka uvidíte.

Poprvé za můj život jsem seděla a přemýšlela nad tím, jak rychle se lidé mění. Tuto myšlenku mi vnukla moje kamarádka, která se na mě zlobí, protože mě prý nepoznává, že jsem se změnila, a že jsem úplně, ale úplně jiná.






Můj názor je ten, že lidé se až tak moc nemění. Zkrátka, když jsi pi*a (omlouvám se za ten výraz), tak prostě jsi a nic to zřejmě nezmění. Na druhou stranu, chování lidí se mění, potkáte někoho nového a nevědomky se -postupem času, začnete podobat jemu. Což se samozřejmě starým přátelům nelíbí a proto jste hned úplně jiný člověk, stejně, ale uvnitř sebe cítíte, že jste úplně stejní.
Já nerada řeším téma, jak jsem se změnila. Maximálně jsem změnila pár slovíček ve svém slovníku, méně nebo více se usmívám. Mám jiný pohled na věci. ALE SAKRA JSEM TO POŘÁD JÁ. Nikdy se ze mě nemůže stát nikdo jiný a doufala jsem, že moje kamarádka to bude vědět.

Přála bych si přátele, se kterými můžu být jakákoliv, i když změním svůj styl oblečení, slovník, pohled na určité věci. I kdybych měla jít názorem proti nim. Přála bych si aby to respektovali a nenapomínali mě, že jsem se změnila.
Přijde mi, že takových lidí už moc není. Aspoň v mém okolí, jen opravdu pár. A musím se přiznat, nemám ráda lidi, kteří, když neděláte co chtějí, se začnou zlobit. Nebo jako v mém případě výše uvedený příklad - Ty jsi úplně jiná, co se to s tebou děje, kdo jsi a proč jsi snědl mou kamarádku.
Když vidím větu - Jsi jiná..., okamžitě beru nohy na ramena a nehodlám se o tom s nikým bavit.

To je dnešní moje hluboká myšlenka a můj názor. Jaký máte názor vy? Setkali jste se někdy s takovou větou jako já?


S největší láskou, Šestka.
xoxo

13 komentářů:

  1. Vítej v klubu těch co se změnili a jejich kamarádky si na to musí zvyknout. Ta moje se kvůli tomu zhroutila... :D A bohužel...dřív jsem mezi tyhle lidi taky patřila a je to jeden z důvodů, proč jsem se přestala bavit s jednou kamarádkou. Teď jsem já ta "změněná" a vše chápu a za své dřívější činy se stydím...ale všechno zlé je k něčemu dobré, což se mi teď dokazuje :P ;)
    Naprosto jsi mě tímhle člákem zaskočila...mám rozepsaný stejný :DD
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje kamarádky si řekly, že si na to zvykat nebudou, že já si musím zvyknout bez nich nebo s nimi, za podmínky, že budu zase stejná :-D.
      Doufám, že ten svůj brzy dopíšeš, těším se na něj :-).

      Vymazat
  2. ahoj, je to super článek. Jak jsem si ho postupně četla, tak jsem cítila, že to máme podobné.
    Mně je 16 let, teď půjdu na střední, Celou základní školu jsem chodila do třídy, kteří byli úplně 'jiní', s nikým jsem si nerozuměla. Pak jsme se dali dohromady s 3 dívkami a já si myslela, že to bude fajn, že mám konečně kamarády, budeme spolu všude chodit, atd,... Ale pak se to zvrtlo. 2 holky z nich byly taková ta velká ega a já s tou další slečnou jsme byly takové ty co si méně věří, prostě jsme byly takové tiché myšky. Jedna z těch více namyšlenějších byla však i lstivá. Pořád nás za zády mezi sebou pomlouvala. A tohle jsme měli celých 6 let. V 7. třídě už nám nastalo takové to období, že už začínáme mít své názory a tak jsme se všechny přestali bavit a našli si jiné kamarády. Jelikož se nám smíchal kolektiv ve třídě, tak to bylo možné. Vím, že to sem moc nepatří, ale potřebovala jsem se vypovídat. Omlouvám se, ještě teď z toho mám jizvu na srdci.

    Podívejte se prosím i na můj blog:
    http://trendsbyhairstylist.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je mi líto, na střední to bude jíné. Tedy každý mi to slibuje. Taky jsem měla takové to období základky, které nebylo úplně nejlepší :-). Doufám, že ti bude jenom líp a na střední poznáš mnohem lepší lidi :-).

      Vymazat
  3. Zastávám úplně stejný názor. Navíc je přirozené, že člověk mění pohled na věc. Co se mu třeba nelíbí, tak za chvíli může milovat, postupem času se mění rozhodnutí a všechno. Ale základní rysy a vlastnosti člověka zůstávají. Navíc nejdrastičtější je to na střední škole, ale i tak, občas nechápu názory druhých. Navíc nemůže člověk zamrznout ve stejném stavu a zastávat stejné myšlenky, každý se vyvíjí jinak a upřednostňuje jiné věci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak a to jsem si myslela, že budu mít odlišný názor než ostatní.

      Vymazat
  4. Úplně s tebou souhlasím. Kamarádka mi nedávno řekla to samé a to proto, že jsem měla na pár věcí jiný názor a že jsem si založila blog, který mi hned nezapomněla zkritizovat. Nakonec mě odepsala úplně s tím, že se jí moje "nové" já nelíbí. Všichni se přece nějakým způsobem měníme, jenže někteří to bohužel nedokážou přijmout.
    lifestyleoptimist.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu to nechápu, tolik takových lidí. Jen, protože chceš zkusit něco nového.

      Vymazat
  5. Změna je život. A to jak se změníš by měli všichni okolo Tebe aspoň trošku respektovat.. Byla by nuda, kdyby bylo furt všechno stejné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Změna člověka je jeho přirozenou součástí. Určitě by se za to na Tebe nikdo neměl zlobit a nikdo by tě neměl obviňovat, je to totiž naprosto běžný proces, kdy člověk poznává sám sebe, vyvíjí se a v důsledku vnějších vlivů a skutečnost mění své směřování a myšlení. Ber to jako posun dopředu. Ostatní by Tě měli brát takovou, jaká jsi :) A skuteční přátelé Tě tak vždy budou brát a pochopí tě :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. človek sa postupom času veľmi mení, výzorovo a taktiež nadobúda iné názory a tak ďalej. Ale vo vnútri ostáva rovnaký:)
    Girl Who Is Obsessed | girlwhoisobsessed.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Bylo by divine, kdyby lidi byli stejní celí život a nijak se nevyvíjeli :) Na někom to jde poznat víc, na někom se změny podepíšou až za delší dobu. Ale je jasné, že nezůstaneme stejní po celý život - střídáme kolektivy a potkáváme nové lidi, kteří nás formují :) Formujeme se ale hlavně pro sebe, ostatním to může být jedno :) nakonec - sami se sebou trávíme nejvíce času takže je jasné, že se přizpůsobujeme hlavně SAMI SOBĚ :) capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Díky moc za všechny komentáře :-).