neděle 6. září 2015

Travel wishes

Nazdárek, vítám Vás znovu na mém blogu. Poslední dobou jsem neměla moc nápady ani vlastně čas, ale to je pochopitelné, nejsme roboti a nemůžeme zvládat všechno. Navíc, první dny na nové škole. Někteří to znají a pochopí mě.

Dnes napíši něco o mých vysněných místech, kam bych se chtěla podívat. Další možnost jak mě poznat. Tak jdeme na to!

1. California


Nejvýš v mém žebříčku je Kalifornie (takhle to slovo vypadá fakt divně!). Začalo to tím, že jsme se o tom bavily s kamarádkou, poté jsem si koupila longboard a začala jsem koukat na různá videa, když jsem viděla jak jezdí právě v Kalifornii, hrozně se mi to zalíbilo a řekla jsem si, že jednou se tam podívám a long rozhodně nezůstane doma! Nejdřív jsem tam vlastně chtěla bydlet, ale to už mě přešlo, bylo by to fajn, jenže to má taky své mouchy.

2. Italy

Tahle fotka vznikla mnou právě v Itálii minulé prázdniny.


Hrozně se mi líbila místa kudy jsme procházeli.

Itálie je další mé vysněné místečko, sice jsem tam jednou byla, ale zdaleka mi to nestačilo a rozhodně se tam chci vrátit!

3. Spain


Další je Španělsko, nevím proč, nikdy jsem se o něj moc nezajímala, ale byla tam babička a líbilo se jí tam, tak jsem se rozhodla, že se tam také podívám, Už jen z fotek to tam vypadá krásně.

4. Jamaica


Vzhledem k tomu, že miluju Boba. Ano toho Boba. A ten pochází z Jamajky, můj sen je podívat se i sem a nemůžu se dočkat až to splním.

To bude asi vše, pro dnešek a tento článek a snad se brzy dostanu k novému článku. Momentálně se chystám na 3 denní adaptační kurz. Ne, že by se mi nějak vyloženě chtělo, ale musím. :-D

A co vy a cestování? Kam by jste se chtěli podívat?



S největší láskou, Šestka.
xoxo

1 komentář:

Díky moc za všechny komentáře :-).