neděle 11. října 2015

Hello autumn


Ahoj, ahoj. Vítám Vás u mého podzimního článku, podzim je mé nejoblíbenější počasí a už teď první týdny, kdy je pochmurné počasí si užívám. Upřímně miluji, když si koupím ve stánku oříškové Latte, sleduji ranní klid a kapky dopadající na pár kolemjdoucích lidí. Hřeje mě svetr, kterým jsem si na podzim udělala radost. 

Můj podzim, je většinou proválený v posteli, protože se mi nic nechce a nebo prochozený venku. 
Když jsem zrovna doma, což jsou víkendy a jeden takový prožívám teď, dostanu chuť napsat článek nebo se kouknout na nějaký film, v mém případě většinou smutný, protože podzim je pro mě prostě plný depresí. 
Na co můžete kouknout Vy: Marley a já, If I Stay, Ten, kdo stojí v koutě, Cyberbully, Carrie (horor) Nemůžu si pomoct, ale tyto filmy se mi hodí k podzimu a ne každému to může připadat stejně.

Na podzim miluji, jak už jste si mohli všimnout, kafe, ale také neodmítnu teplý čaj a např. štrúdl s jablky, skořicí a vlašskými ořechy. Mňam!

Oblékám si z velké části svetry v tmavých barvách a nenosím jiné rifle než černé, udělala jsem si radost těmito krásnými botkami, které nevím jestli se na podzim zrovna nějak super hodí, ale vůbec mi to nevadí, protože jsou prostě super (haha). →

← Plus tento svetřík.


A k tomu černé rifle, buď s dírou na kolenech, nebo obyčejné černé. Také už nosím od konce září zimní bundu, protože se ze mě stala celkem zmrzlina, všichni se mi smáli, když jsme šli ven, pak jsem se večer smála já když se klepali zimou. Teď už je mi zima tak velká, že se nesměji ani já.


Na podzim také hrozně ráda čtu, i když, já čtu ráda pořád, kvůli škole a povinné četbě však nemůžu číst to co bych chtěla. Takže sem tam otevřu maximálně na 15 min. jen nějaký časopis o módě a tím to pro mě končí. 

Tento rok bych chtěla nakoupit vánoční dárky už teď, na podzim. Naučila mě to jedna kamarádka, která se mi 'smála', že už všechno má a já se strachovala kde co, za co koupím. Tentokrát to nenechám na poslední chvíli a radši ať už to mám za sebou!

Halloween (Svátek, který asi určitě všichni znáte, ale pro jistotu krátký popis kdyby náhodou)
Se slaví 31.října. Děti v Americe se oblékají do strašidelných kostýmů a koledují o sladkosti s tradičním pořekadlem Trick or treat (Koledu, nebo vám něco provedu)Je škoda, že u nás v české republice se neslaví tak jako v Americe, ale aspoň, že se vyřezávají dýně. My dýně nikdy neměli zasazené takže jsem toho jako malá moc nevyřezala, ale sem tam jsme dostali nějakou od sousedů a já už seděla za domem a vyřezávala! Snažila jsem se o co nejjednodušší tvary, i když moje fantazie mi to nedovolovala.Tento rok nejspíš žádnou dýni vyřezávat nebudu, radši se podívám na nějaký film, udělám si čajík a půjdu spát.(Hrozně ráda koukám na halloweenské tutorialy na masky!)


Tak, tímto článek nejspíše ukončím, snad si najdu spoustu času abych se po měsíci pauzy vrátila k blogování!

Co Vy a podzim, jaké je vaše oblíbené roční období?



S největší láskou, Šestka.
xoxo

10 komentářů:

  1. Já začnu zimní budu nosit od zítřka :D
    S tou četbou to máme stejně. Ještě že existují ty modní časopisy..
    Jinak máš moc pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podzim mám rok od roku radši :3 stačí v něm najít to kouzlo a může se hned stát nejoblíbenějším obdobím :) Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  3. Podzim je úžasný , miluju tu vůni když výjdu ven , nebo dkyž jsem pod peřinou v posteli a prší :3
    http://worldofadelle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Podzim mám strašně ráda :3 Ta atmosféra :3
    http://clarathing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. nemám vôbec rada jeseň milujeem leto radšej by som sa topila v 40tkách ako toto počasie, :) + ten svetrík je krásny,

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  6. krásný příspěvek ségra! už mi chybělo tvé psaní! ♥ ily, je tak dál, pokračuj v tom :-*

    OdpovědětVymazat

Díky moc za všechny komentáře :-).