úterý 1. ledna 2019

HELLO 2019


Hello 2019 party banner




Zdravím, vítám tě na blogu.. Společně s rokem 2019. V tomto článku bych se ráda propídila rokem 2018 a zavzpomínala. A vesele vkročila do roku nového.

Na začátku roku 2018 jsem si začla psát něco jako denník a byla to nejlepší věc, kterou jsem mohla udělat!

Stal se ze mě velký chemik.

Konečně jsem se podívala na místa, která jsem stráášně chtěla vidět.

Pořídila jsem si miminko.

S mamkou jsme naplánovaly spoustu koncertů!


Mezitím miminko rostlo.

Spoustu času jsem trávila taky na chatě! Kde bylo moc hezky, akorát té vody je čím dál méně.


Vybrala jsem si auto, který doufám dostanu za maturitu. (Vtípek.. 😀 haha.)

Podívala jsem se po dlouhé době do Prahy. Kam se chci brzo vrátit.



 Zaplavala jsem si konečně se žralokama.
(Taky vtípek, ale zní to cool.)
A zamilovala jsem se do akvárek, takže brzo si asi udělám jedno velký doma.

Podívala jsem se taky do zoo!

No a miminko stále rostlo. Až už z něj není vůbec miminko, ale velkej kocour!

Taky jsem se podívala na Dolní Moravu, kde bylo nádherně. A doufám, že jsem tam nebyla naposledy.


Objevila jsem super palačinkárnu! (Mňam..)

A další zábava..

Odjela jsem do Olomouce s kámošema, občouhnout vysokou školu!

Á zase velkej kocour!

A o Vánocích jsem viděla spoustu stromečků. (Dělali jsme s rodinou něco jako hon na vánoční stromky..)

A objevila jsem největší skvost a to fotoalbum z babiččiné svatby. A spoustu dalších věcí.
A spousta další srandy.
2018, díky za tebe. A teď hurá na nová dobrodružství. Všem přeji jen nejkrásnější věci do nového roku.

S největší láskou, Šestka.
xoxo

2 komentáře:

  1. Máš nádherného kočičáka! :) A na Dolní Moravu bych se taky ráda podívala. Krásný nový rok i tobě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) A to můžu jenom doporučit, fakt je tam krásně a strašněj klid.

      Vymazat

Díky moc za všechny komentáře :-).