středa 18. července 2018

HELLO SUMMER


Zdravím, máme tu léto, prázdniny. Teda lépe řečeno už skoro půlku prázdnin v tahu, ale who cares. Stejně Vás chci přivítat znovu na mém blogu. Ach ano je to tak, jsem tu, živá zdravá a tak. Ještě existuju. 
Well, vzhledem k tomu, že tu tedy máme ty prázdniny budu vítat léto, stejně jako jsem vítala podzim. Nevím jestli jsem to už někde psala, ale léto není zrovna moje fav období. Možná jen kvůli tomu, že je volno, díky čemuž se můžu zase vrátit k věcem, které mě baví. Po dvou letech. (haha)

Letošní prázdniny, prožívám tak, že jsem většinu času doma a čtu, čtu a čtu, protože potřebuju dohnat povinnou četbu. V podzimu jsem taky zmiňovala jak miluju kávu a víte co, teď ji mám ráda i v létě. Začíná se ze mě stávat coffee lover. Ledové, teplé actually je mi to absolutně jedno.
Jinak nevím jak vy, ale co na prázdninách nesnáším ze všeho nejvíc je to jak chodím spát ve 3 a budím se ve 12. Prostě, idk co se mnou je. (možná jsem rozbitá.)

Jinak, strašně bych si přála mít nějakou kamarádku nebo kamaráda, který by se mnou v létě cestoval. Prostě goals. Je strašně moc míst kam bych se chtěla podívat, ale sama se asi neodvážím. (no tak aspoň na chatu pojedu, hah)

Strašně bych se zas chtěla kouknout do Itálie, už si skoro nepamatuju jaké to tam bylo a potřebuju si to připomenout, tak snad. Až odmaturuju moje cesta je jasná. 

Když nad tím tak přemýšlím teď, pro mě je třeba léto plný předsevzetí - jestli tak tomu můžu říkat. Když začíná nový rok nemám asi takovou tu motivaci jako většina lidí, ale v létě? V létě si říkám jak budu dělat to a to, no a tam to. Tyhle prázdniny jsem si třeba řekla, že za 1. chci teda více číst a za 2. si chci vařit. Hlavně se snažím zbavit toho divnýho letního spánkovýho režimu. Dát svým dnům aspoň nějaký řád. Prostě se přes léto chci naučit využít svůj čas lépe než ho využívám. A upřímě? Zatím se mi teda moc nedaří. (hah) Ale já to ještě zvládnu, však prázdninovým dnům ještě není konec. 


Tak jo, to bude z (ne)vítání léta asi vše. 
Můžete mi napsat jak Vy vnímáte léto, jestli ho máte rádi nebo stejně jako já nejste úplní fanoušci. A třeba taky jak rádi prožíváte volno. 

S největší láskou, Šestka.
xoxo


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky moc za všechny komentáře :-).