pátek 24. července 2015

Šestka fantazíruje a přemýšlí #1

Napadlo mě tak vytvořit 'Šestka fantazíruje a přemýšlí', kde budu psát věci které mě právě napadají, smyšlené příběhy a moje myšlenky...
Název se mi k tomu celkem hodil, tak snad nebude problém.
Občas to bude možná i jako deník, tak se do toho hned pustíme ne? Jen si k tomu pustím písničku a hned začnu, omluvte mě.

Seděla jsem na okně, byla noc, pozorovala jsem hvězdy. Přemýšlela nad přáteli.
Co to vůbec je? Co jsou to přátelé?
Pro mě jsou to lidé kterým věřím a kteří věří mně. Dlouze jsem se zamýšlela kolik takových v mém okolí je. Dlouho to netrvalo a měla jsem výsledek. Moc ne.
Ale víte co? Já jsem za to málo ráda, jsem ráda, že mám vedle sebe několik málo lidí, kteří o vás nemluví za vašimi zády.

Poslední dobou mi přijde, že je vše čím dál složitější.
To je sakra tak těžké držet jazyk za zuby?
Ptám se proč?

Pak tu máme také další věc, ke které mám asi spoustu otázek, ale tou hlavní je...
Proč se lidé podvádí. Proč když si vyberete být s někým, stejně za chvíli běháte za dalším člověkem.
Sakra to je pro ty lidi tak těžké ukončit to co je a začít s někým jiným nebo třeba napravit to špatné co Vás nutí chtít něco nového?

Nechápu jak v této době chodí vztahy ani nevím jak to bylo dřív. Možná, že to bylo stejné, ale moje otázka pořád zůstává. K čemu to je?

Proč jsou někteří takoví, to nemáte žádné svědomí, které by Vás zastavilo?

To bude pro dnešek vše, s největší láskou Šestka.
xoxo


6 komentářů:

  1. Boží, článek už se těším na další :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/balea-trend-it-up.html

    OdpovědětVymazat
  2. Presne táto téma hnevá aj mňa. Keď sa rozhodnem po okolí , vidím samé rozvedené páry a stále nechápem, prečo to tak je. To sme vážne taký sprostý, že sa neuspokojíme s tým čo máme?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že to neštve a nepřemýšlím nad tím jen já. Je to hrozné a poslední dobou mě to děsí, nechci dopadnout jako oni.

      Vymazat

Díky moc za všechny komentáře :-).